Kundservice och merförsäljning
Motsvarar en halvdagskurs
10 delmoment
53 min video
4.5/5 (109 Betyg)
Publicerad 2016-05-15
Uppdaterad 2022-11-09
Ingår i premium
Om kursen
Kundservice och merförsäljning är en utbildning för dig som arbetar i butik, där du får lära dig om professionellt kundbemötande från det att kunden kliver in i butiken. Utbildningen visar hur du får kunden att känna sig välkommen och hur du bör bemöta olika kundkategorier och grundpersonligheter. Du får lära dig att arbeta med behovsanalys för att förstå och kunna hjälpa kunden, att skapa mervärde för kunden och om vilka avslutstekniker du bör använda dig av. Utbildningen tar även upp en undersökning om skillnaden mellan vad butikspersonal tror att kunderna anser är bra service och vad kunderna faktiskt tycker. Relevanta nyckelord:Kundservice, Säljteknik, Kundrelationer, Retorik, Empati, Försäljningsteknik, Mersäljning, Kundvård
I kursen lär du dig
Kurssinnehåll
Kursen hålls av
Vanliga frågor och svar
Kundservice och merförsäljning
Motsvarar en halvdagskurs
10 delmoment
53 min video
4.5/5 (109 Betyg)
Publicerad 2016-05-15
Uppdaterad 2022-11-09
Ingår i premium
Kursen ingår i följande paket