Medarbetarskap och kundbemötande
Motsvarar en halvdagskurs
8 delmoment
32 min video
4.3/5 (9 Betyg)
Publicerad 2023-12-12
Uppdaterad 2024-04-30
Ingår i premium
Om kursen
Att arbeta i butik handlar om att ge god service till butikens kunder. För att lyckas med det är förmågan att skapa goda relationer både till kunder och medarbetare helt avgörande. Att bemöta kunder på ett positivt och professionellt sätt leder till framgångsrik försäljning och lönsamhet. Därför betonar utbildningen vikten av det personliga ansvaret som varje medarbetare har. Med hjälp av konkreta och vardagsnära exempel lär utbildningen deltagarna hur man vänder missnöjda kunder till lojala ambassadörer för butiken. Utbildningen fokuserar även på vikten av att vara den goda kollegan och medarbetaren. Hur man skapar en positiv feedback-kultur där man uppmuntrar varandra till utveckling. Hur man tar ansvar för att lösa konflikter och hur man skapar effektiva team.
I kursen lär du dig
Kurssinnehåll
Kursen hålls av
Vanliga frågor och svar
Medarbetarskap och kundbemötande
Motsvarar en halvdagskurs
8 delmoment
32 min video
4.3/5 (9 Betyg)
Publicerad 2023-12-12
Uppdaterad 2024-04-30
Ingår i premium
Kursen ingår i följande paket