Framgångsrika kundmöten
Motsvarar en halvdagskurs
18 delmoment
41 min video
4.7/5 (199 Betyg)
Publicerad 2016-09-15
Uppdaterad 2024-05-06
Ingår i premium
Om kursen
Framgångsrika kundmöten är en utbildning för dig som vill utvecklas i dina kundkontakter. Utbildningen ger ökad medvetenhet kring samtalsprocessen och det intryck som du skapar hos kunden och hur du kan gå tillväga för att matcha kunden. Du får lära dig om kundvärde, olika nivåer av lyssnande och att ställa öppna, slutna, taktiska och strategiska frågor. Utbildningen tar även upp beslutsstilar och hur du kan anpassa dina avslutstekniker efter kunden för att nå en överenskommelse. Relevanta nyckelord: Kundrelationer, Kunderfarenhet, Kundlojalitet, Kundvård, Kundedukation, Kundsegmentering, Kundförståelse, Kundnytta
I kursen lär du dig
Kurssinnehåll
Kursen hålls av
Vanliga frågor och svar
Framgångsrika kundmöten
Motsvarar en halvdagskurs
18 delmoment
41 min video
4.7/5 (199 Betyg)
Publicerad 2016-09-15
Uppdaterad 2024-05-06
Ingår i premium
Kursen ingår i följande paket