Kundfokus
Motsvarar en heldagskurs
20 delmoment
1 tim 22 min video
4.2/5 (80 Betyg)
Publicerad 2018-02-01
Ingår i premium
Om kursen
"Vi har kunden i fokus" kan tyckas vara en sliten klyscha. Men vad innebär egentligen kundfokus? Hur skapar vi en verksamhet där kunden är i fokus på riktigt och vilka är fördelarna med det? Utbildningen hjälper dig att systematiskt arbeta med målet att öka andelen nöjda kunder och i förlängningen även öka lönsamheten. Innehållet ger både ett strategiskt och operativt perspektiv och är praktiskt upplagt med exempel och råd från framgångsrika verksamheter. Du som kursdeltagare får ta del av utmaningar och möjligheter kopplade till kundinsikt, kundvärde och kundupplevelse. Dessutom lyfts frågeställningar, berättelser och tipslistor som ger vägledning när du vill utveckla en mer kundfokuserad verksamhet. Utbildningen vänder sig till chefer, ledare, projektledare och andra som vill påbörja eller ta nästa steg i en förändringsresa mot ökat kundfokus. Relevanta nyckelord:Kundservice, Säljteknik, Kundbemötande, Marknadsföring, Försäljning, Kvalitetsledning, Kundrelationer, Kundnöjdhet
I kursen lär du dig
Kurssinnehåll
Kursen hålls av
Vanliga frågor och svar
Kundfokus
Motsvarar en heldagskurs
20 delmoment
1 tim 22 min video
4.2/5 (80 Betyg)
Publicerad 2018-02-01
Ingår i premium
Kursen ingår i följande paket